۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸

ووشو جوانان آسیا - فیلپین؛

سهرابی به فینال نرفت و برنز گرفت/ راهيابی 5 سانداکار ایران به دیدار نهایی

سهرابی به فینال نرفت و برنز گرفت/ راهيابی 5 سانداکار ایران به دیدار نهایی

در ادامه رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان آسیا پنج عضو تیم ساندا کشورمان راهی بازی نهایی شده و فردا برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد و یک ووشوکار دیگر با شکست برابر حریف خود به نشان برنز دست يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز سومین روز از هفتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا امروز شنبه پرستو سهرابی ووشوکار کشورمان در بخش ساندا بانوان با ناداوری از رسیدن به فینال بازماند تا با قرار گرفتن در سکوی سوم و رسیدن به نشان برنز هفتمین مدال ایران را بدست آورد. در مرحله نیمه نهایی وزن 52- کیلوگرم بخش ساندا بانوان پرستو سهرابی در حالی که در راند سوم با امتیاز بالا از حریف کره ای خود پیش بود ولی در پایان از 5 داور، 3 داور به ناحق رای به برتری نماینده کره جنوبی دادند تا سانداکار کشورمان در عین شایستگی با شکست 2 بر 1 مقابل رقیب خود با قرار گرفتن در سکوی سوم و رسیدن به نشان برنز هفتمین مدال ایران را بدست آورد.
 
همچنین "افشین سلیمی" در بخش ساندا مردان با برتری مقابل نماینده کره جنوبی به فینال راه یافت. وی در مرحله نیمه پایانی وزن 52- کیلوگرم در دو راند متوالی "کیم" از کره جنوبی را مغلوب کرد و گام به دیدار پایانی گذاشت که در مسابقه نهایی با نماینده فیلیپین مبارزه خواهد کرد.
 
ضمن اینکه "یزدان میرزایی" با شکست دادن قهرمان جهان از چین به فینال ووشوی جوانان آسیا راه یافت. میرزایی در مرحله نیمه نهایی وزن 60- کیلوگرم در یک مبارزه  دیدنی 2 بر يک "چائو یا گوانگ" قهرمان چینی جهان در سال 2012 ماکائو را شکست داد و مقتدرانه به فینال راه یافت. وی برای کسب مدال خوش رنگ طلا فردا باید با نماینده قدرتمند ویتنام روبرو شود.
 
 جواد قزل سفلو سومین عضو تیم ووشو ایران بود که حریف خود از اندونزی را شکست داد و راهی بازی نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی وزن 65- کیلوگرم در 2 راند پیاپی "ایوان" از اندونزی را شکست داد و به دیدار پايانی راه يافت تا برای کسب مدال طلا به مصاف ووشوکاری از کره جنوبی برود. 
 
عماد محمدی هم در پیکار نیمه نهایی برابر نماینده کره جنوبی در دو مبارزه متوالی دو بر صفر پیروز شد تا ضمن راهيابی برای رسیدن به بازی نهایی، برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از چین برود. در وزن 75- کیلوگرم که سه ووشوکار شرکت دارد ابوالفضل دوزینی روز گذشته نماینده قزاقستان را شکست داده بود. نماینده هند دیگر ووشوکار این وزن امروز قزاقستان را از پیش رو برداشت تا دوزینی فردا برای کسب مدال طلا به دیدار نماینده هند برود.
 
دو مدال طلای رجبی و عزیز خانی، دو نقره مجیری و پورگنجی و سه برنز رجبی، سهرابی و کیانی حاصل تلاش جوانان ووشو تا اینجای کار در رقابتهای قهرمانی آسیا می باشد. این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
 
 
 
 
 
 
کد خبر 2112965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha